Doprava ZDARMA od 1.500,- Kč

Návod pro lenošky

6 jednoduchých triků, jak konečně docílit vysněné postavy

box_diet2@2xPři cvičení je nejdůležitější disciplína a tu ne každý má. Chápeme, jak moc je to složité, a proto ti přinášíme šest jednoduchých triků, pomocí kterých zhubneš a konečně docílíš vysněné postavy. 

 

1/ Voda je na prvním místě

Kašli na slazené limonády a měj vždy po ruce lahev s vodou, kterou si přes den průběžně doplňuj. Vypít bys měla přibližně jeden a půl až dva litry denně. Podstatná je ovšem jedna věc. Větší množství vždy vypij před jídlem. Budeš mít potom méně hlad. 

 

2/ Pomůže pravidelný odpočinek

Při procesu hubnutí je důležité také pravidelně odpočívat. Účelem totiž není se strhat, ale cvičit přiměřeně a hodit se zkrátka do klidu. Když budeš dostatek času věnovat sobě a svým oblíbeným činnostem, shazování kil ti půjde daleko lépe než když jsi ve stresu. 

 

3/ Změna jídelníčku nemusí být drastická 

Pokud zrovna nechceš vyhledat pomoc dietologa nebo jiného odborníka, zkus prozatím jednoduchou změnu. Ráno si dej espresso místo latte, vyměň mléčnou čokoládu za hořkou a sušené ovoce za čerstvé. Nezapomeň také, že dresing na salát nemusí být vždy s majonézou. 

 

4/ I při procházce můžeš spálit kalorie 

Dřít ve fitku ti přijde jako ztráta času? Zhubni jinak. Pokud víš, že každé ráno vyrážíš směrem ke tramvajové zastávce, udělej to zítra odlišně. Vyjdi o dvacet minut dřív a dojdi do zaměstnání pěšky. Spálit kalorie ti pomůže i krátká procházka. 

 

5/ Krabičkovat se vyplatí

Jistě, po celé České republice je dnes už mnoho firem, které ti jídlo na celý den uvaří, zabalí a dovezou. Zkusit to ale můžeš také sama. Dojdi si do obchodu s plastovými nádobkami a pár si jich pořiď. Nejen, že budeš mít dobrý pocit, že sis navařila, ale ještě ušetříš. Připraveným jídlem na celý den totiž předejdeš hladu, který tě přeci nesmí potkat, když chceš zhubnout. 

 

6/ K večeru raději jídlo chudých 

K večeři si svíčkovou nebo vepřovou pečeni raději odpusť. Dej přednost střídmému jídlu. Bohatě ti postačí třeba zelenina, cottage sýr a celozrných chléb. Teplé jídlo si s klidem dávej odpoledne, ale ve večerních hodinách se snaž krotit.